Tuesday, January 20, 2009

Untuk kawan yg suka sgt perdengarkan lagu kanak2...ini utk awak...hehehhe. Mungkin lps raya cina ni ada lagi lagu kanak2 yg suruh aku dgr tuh ,tapi okay gak, buleh dgr lagu kanak2 yg dh lama ditinggalkan/ada juga lagu yg tk penah aku dgr. Dan, bila aku ckp aku tk penah dgr lagu tu, mesti dia marah...ehhehe....




1. Do you think you are hot?


Entah! Kadang2 kot....hehhe




2. Upload your favourite picture of you.

3. Why do you like that picture?

Sbb time ambik gmbr ni, iman suka sgt2 sbb dpt riba adik dia. Dan, kedua2nya sentiasa di hatiku!

4. When was the last time you ate pizza?

Bulan 12 thn lps, (setelah sekian lama tk mkn ... coz berpantang, heheh). Dan, yg pastinya sebelum boikot kfc/pizza!

5. The last song you listened to?

Kekal-Spider... jwpan yg diberikan oleh mkcik kat dpn. Kah kah kah!

6. What are you doing right now besides this?

Siapkan Prestasi 2008. Fuhh...

7. What name would you prefer besides this?

Saper ni...Hem...Tak nak lima boleh tak?heheh

1. Ruslan

2. Fatin

3. K.Zana

8. Who is no. 1?

Rakan se opis yg semalam belanja roti..ahhaha

9. No. 3 is having relationship with?

Entah lah...ehehhe, nanti kena tanya dia lah

10. Who is no. 2?

Pempuan ngandung...hehehe/Yg sdg bertungkus lumus menyiapkan Mss Taman Takwa..Bawak bertenang Makyong....

Fuh..fenat juga nk menjawab nih...Apa2 pun, aku tetap jawab yg seadanya...

Bai2!

3 comments:

~marwati wahab @ aleya aneesa~ said...

Biar jawab seadanya daripad x jawab langsung... hahaha...

- dieyana - said...

"kah kah kah"-ini gelak lg besar!

RAR said...

Kita boikot pizza

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...