Thursday, June 25, 2009

Salam Rejab


Salam...


Aku nk ucapkan terima kasih kepada yang sudi menjengah teratakku yang mula usang, setelah sekian lama tidak menjengah teratakku ini. Hari ini tergerak hati utk menulis di teratak ini. Pagi ini terasa begitu tenang, nyaman, segar dan apa saja yang sewaktu dengannya.:-)). Moga-moga ketenangan ini akan bertahan lama untuk hari ini dan seterusnya.... Tidak sempat untuk aku membuat ucapan hari2 istimewa yang telah pun lama berlalu, namun aku tetap nak ucap juga, "Selamat Hari Ibu" dan "Selamat Hari Bapa"(baru saje lepas). Tapi aku rasa tak salah untuk mengucapkan bila2 masa2 saja....kerana ibu dan bapa sentiasa di hati ku....Tambahan lagi dengan gelaran ibu yang aku pikul sekarang ini membuatkan aku lebih memahami hati dan perasaan seorang ibu...Dan...Salam Rejab....

2 comments:

Novelis Aleya Aneesa said...

tenang mmg tenang... pas tu petang, ada yg berbakar hangus...

- dieyana - said...

terbakar...angus..fuh..nasib baik ku tak de kat situ, kalu tak dengan ku sekali angusssss!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...