Thursday, August 21, 2014

Gambar Raya 2014 Seadanya ;-))


Sebelum Syawal melabuhkan tirainya, mari belek-belek gambar raya kami yang seadanya...,;-))


Famili saya




Berpeluh laki bini nak kumpulkan cukup 6 beranak. Dah ternganga pulok suami ambo..kihkihk






Encik kopiahputih ni, kerjasamanya agak memuaskan..kihkihkh
 



Anak-anak dan anak-anak buah...Qisya je yang tak de dlm gambar. Yang besar perempuan tu, adik bongsu saya



Di rumah mertua, gambar family mertua, tak de pun, masing-masing kepanasan, keletihan.ermmm. sengih kemewet berbaju biru (kanan), anak adik ipar saya.. Jgn memandai cakap anak saya lima ya! kihkihkh!
 






Ada je yang tak cukup, sorang tidur, sorang jaga, sorang okey, sorang tak okey!




Abang okey, adik buat onar, adik okey, abang pulok tak mahu. Mama cakap, berdiri je kat celah pokok2 tu, berdiri je lah, dah masing-masing masam mencuka. Aduhai memang berpeluh! ;-))




Adik, kakak dan saya (perlu diperkenalkan ke tuan tanah? hahah), Sorang lagi, adik perempuan  saya.. kami 4 beradik je...

 
 

Saya, kakak (baju kuning, wafiy, mak cik dan pakcik sebelah ayah saya.






Gigi depan dah tumbuh, itu sebab sengih kemewet..;-))



Cik kembar dan satu-satunya sepupu perempuannya, Qisya

 
 **Ambik gambar mana-mana yang sempat/ada je.... bergambar seadanya, katanya ;-))

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...