Tuesday, November 29, 2016

12 September - Birthday Adam Wafiy ;-))

Sekali lagi throw back, hahah, jgn marah ya, untuk kenang-kenangan, katanya ^__^ Al-maklum, lama sungguh tak aktif di sini, memang tengah rajin nih. Jangan disekat-sekat angin rajin nih, kan berangin, susah nanti! Ewah, rajin lah sangat, katakan ini semua dusta! Kahkahkah! Dah makin penghujung 2016, apa lagi, terlompat2, mu throw back Dieyana wei, dah rasa macam kartun pulok ni ha! ^__^
 
12 September, hari lahir anak kedua saya, Muhammad Adam Wafiy yang ke-8. Kebetulan, 12 hb, raya pertama aidiladha. Sehari sebelum tu, kami dah beli kek awal-awal (hari raya kedai tutup), tanda ingatan di hari lahirnya. Potong kek di rumah famili saya di kampung.
 
 
 

 
Alhamdulillah, dapat kek sebiji, sengih kemewet. ;-))
 
 

Yang perempuan tu, anak saudara saya, satu-satunya puteri dalam famili kami, anak bongsu kakak saya. Yang lain-lain tak mau bergambar. Jadi lah, yang penting, besday boy 'manyak' senyum!
 
 
 
Ada birthday, ada lah cik kembar, ada kek birthday, ada lah cik kembar, ada cik kembar, ada lah lagu birthday! Hahhaha! Tak kira birthday siapa, cik kembar akan mengaku itu kek birthday nya. Hahaha.. ini memang jarang-jarang berlaku kat anak-anak saya yang dua lagi tu (Iman dan Wafiy). Lain padang, lain belalang; lain anak, lain perangainya! ;-))
 

3 comments:

mama tisya said...

happy belated busday..ank2 ni dpt kek tiup lilin happy dah

Mummy Julia said...

Happy Belated Birthday Wafiy yang encem! Be a gud Boy ok..

LYAfrina said...

olor..comeynyer kek abg wafiy

happy belated birth abg wafiy..
smoga dipanjangkan umur, dikurniakan kesihatan y baik serta bjaya dlm khidupan duniakhirat..amin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...