Wednesday, December 28, 2016

Cik Kembar ke Little Caliph!

Dah tak sabar nak g sekolah. Uniform dah dapat (2 pasang seorang), baju dan trek sukan (1 pasang seorang), beg sekolah pun dah dapat. Nampak gaya, kedua duanya dah tk sabar, tapi tk tau lah mcm mana hari pertama sekolah nanti. Bila papa nya cakap, nanti Ghazi, Ghufran, mama hantar pergi sekolah, tau, hantar je, lepas tu mama g kerja, macam mama hantar g taska tuu.... Okey? Terus jawab 'okey'. Hahaaa, harapnya betul2 okey nanti.
 
 
 
Harapan kami, moga ini yang terbaik  untuk mereka berdua, 'lain padang, lain belalangnya, lain anak, lain perangainya' ^____^
 
Sebelum, ni kami hantar anak yang nombor 2 kat sini (Wafiy). Dah kenal cikgu2 kat sini. punya lah teruja teachers bila tengok cik kembar pula yang daftar situ. aHhaha, teacher jangan teruja sangat, cik kembar ni lain macam sikit. Tau2 je lah, bila diaorang bergabung.... hahhaha, pening teacher nanti nk 'kejar' diaorang ;-))  Insya-Allah, kami tau, teachers pandai 'tackle' anak2 didik. Insya-Allah, Ghazi & Ghufran baik-baik di sekolah, ya! ^__^

5 comments:

Aida Salleh said...

Ya Allah...dah besar dah si kembar ni...akak dapat bayangkan kalau cik kembar bergabung kuasa di sekolah...hehehheehe..

Husna Rahman said...

alololo cumelnya..best nau kembar

haha takleh bayang tu bila diorang begabung..mesti menjadi segalanya ye...

Iela Fazielah said...

wah.... dah msk LC.... kejap je lan anak2 dah besar.... pejam celik-pejam celik...

Julia Johari said...

Comel yer anak kembar dieyana...nama pun sedap dan sgt unik...dh nak pi sekolah dah hehehe

Ainniah Zulkefli said...

selamat masuk LC ya twin yang comel ni. belajar & main elok2 dengan kawan2... hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...