Tuesday, March 18, 2014

Mok Cik, Pok Cik dan Anak-anak ;-))

Macam ginilah mok cik-pok cik pagi/petang ;-))
 
 
Bahu, tudung senget itu biasa, hahah, inilah kehidupan mokcik ;-))



Anak2 pun mcm pok cik-pok cik  jugok, angkut beg masing-masing ;-))
 
Iman-3 beg :1 beg sekolah kebangsaan, 1 beg sekolah agama, 1 beg pakaian transit di taska

Wafiy-dua beg: 1 beg sekolah, 1 beg baju-day care petang

Saya-handbag  tak  de rupa handbag dah / besar gedabak 1 cooler bag, 1 beg baju cik kembar

Suami-beg sekolahnya sandang belakang, 1 beg susu cik kembar, sepasang baju sekolah agama Iman (hanger)
 
Kiri-kanan, depan belakang, cukup lengkap masing2 ;-))

 
Tunggu cik kembar besar sikit, bawa beg satu sorang, kedek2 jalan, aci? ;-))

Memang kalut ribut masing2. Kalau terbangun lewat, ha, lagilah kalut ribut. Mak, pak, anak-anak, masing2  macam kartun. ;-))


 Diam ya cik kembar, mak nak drive ni...;-))

Sabar aje lah, kan, nak menantikan anak2 besar..moga mereka menjadi anak2 yang soleh. Bersusah2 dahulu, bersenang2 kemudian.... Mudah-mudahan. Amin.
 
** Alhamdulillah, Iman dan Wafiy dari dulu diajar tidak berdukung, ngantuk ke apa, tak de maknanya  mak pak nak berdukung sampai ke taska/kereta....Tunggulah mu cik kembar, jalan dah gagah  sikit, tak de maknanya mak pak nak dukung, okey! Anak 4 macam ginilah, masing2 kena belajar berdikari. Peace yo smile! ;-))

4 comments:

:: idzwa :: said...

kiter serupa!! :)

Iela Fazielah said...

alahai..mmg penuh bahu n tangan ye.... sbb nak aik kondo tinggi...kena cari rmh bwh kot dieyana senang sikit.. tp kalau anak2 dah jln mmg mudah.... semoga mereka jd anak2 yg bertakwa lg soleh...amin

idazs said...

sama lah jugok.. tapi kami sangkut di stroller. ehehehehe

Mrs Najib said...

alahai nmpk mcm baik jea duk dlm carseat tue..klu anak wan ada ms jea ok ada ms hari juga dlm keta xmau duk dlm carseat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...