Thursday, November 26, 2015

Nasi Kak Wok dan RSMY Cheese Nan

Cerita minggu-minggu yang lalu:

"Lama kita tak makan restoran, mama!" kata Wafiy, ank kedua saya! ;-))

Lutut suami belum pulih sepenuhnya. Masih menjalani fisioterapi, sekali seminggu. Alhamdulillah perkembangan positif, cuma bila naik tangga tu, terasa sakit, katanya. Dari segi luaran, nampak dah sihat, tapi dalaman kita tak tau, kan. Untuk sementara ni, tak payah lah nak lasak2 sangat!

Bila saya cakap teringin nak mkn Nasi Kak Wok, terus suami cakap, jom! ^__^ Orang sakit nak keluar berjalan. Okey, jom, kita tapau, tak jauh pun dari Sentul ke Setapak tu.

Dari anak hingga ke mak pak, masing-masing tak keruan bila dah berbulan tak keluar makan kat luar. Terutama yang mak tu la, dah senarai panjang nak makan apa, kat mana, belum campur dengan permintaan anak (Wafiy terutamanya), dominos, burgerbyte..bla bla ... entah dapat ke tidak, tak tau la, kita pergi satu-satu ya! ;-))



Nasi Berlauk Kak Wok dan Pulut Pagi, pulut pagi-feveret!
 
 
Dah dapat Nasik Kak Wok, keesokan harinya jom, 'cis nan'! Eh, sudah lebih ni, haha! Teruja sungguh suami, bosan lama terperap dlm rumah. Nasib baik parking betul2 depan kedai ... terhincut2 kakinya masuk kedai, cheese nan punya pasal, hincut pun, hincut la ;-)) Dan, pastinya, RSMY Cheese Nan menjadi pilihan kami. Terbaik! Kami g cawangannya di Danau Kota.
 
 

Cheese Nan Best in Town, katanya. Order Keema daging, juga terbaik!
 
 
**Rasa tak puas makan cheese nan hari tu, bila la boleh ulang lagi ni.... ^__^
 
 

10 comments:

idzwa kamaruddin said...

Uhhh terliur cheese nan pulak!

Iela Fazielah said...

dah byk kali bc tentang roti nan cheese tu...tp xpernah lg mencuba..nak try la..kat danau kota ek?? mesti best giler ni...

Mummy Julia said...

Sedapnya..

Mummy Julia said...

Moga husband dieyana cepat sembuh

Mummy Julia said...

Nasi berlauk tu munmy tak pernah cuba.. Kena try kalo g sana lagi ni.. Hehhe

- dieyana - said...

idzwa-silalah terjah hihi

- dieyana - said...

iela-ha, danau kota, kat medan tuanku pun ada...mmng glemer n sedap cis nan rsmy ni ;-))

- dieyana - said...

mummy Julia-ha insya-Allah sedap.
-tq ..
-ha bolehlah cuba Nasik berlauk ni...aura kak wok ;-))

LYAfrina said...

x pnh mkn cheese nan lg

- dieyana - said...

boleh try tu lyafrina..;-))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...