Thursday, January 25, 2018

Dapur Penyet di Giant Batu Caves

Pertama kali kite makan ayam penyet di Dapur Penyet! Isy, memang kena dengan tekak kami! Isi ayamnya lembut, 'habuk-habuk' dia pun krup krup krap sangat, rangup!

Yang tak tahan pedas macam kami, sambal cilinya, meletop pedas. Tapi sedap!

Boleh ulang lagi nanti, lol!


Tahun baharu makan ayam penyet Dapur Penyet di Giant Batu Caves. ;-))
 
 

Menu pilihan kami-Ayam Penyet Smashed Fried Chicken (Signature Dish)
 

Sebelum ni dah lama tengok bloggers review Dapur Penyet yang sedap. 2018, baru berpeluang ke sini ;-))
 

Wafiy anak kedua kami tu, memang suka ayam penyet, biasa beli ayam penyet/keli penyet kat kedai makan area rumah kami, boleh tahan sedap, keli penyet nya, rangup. Tapi Dapur Penyet, memang terbaik lah dari yang terbaik!

Cawangan Dapur Penyet boleh lihat di sini :

http://www.dapurpenyet.com.my/ouroutlets.html
 

5 comments:

mama tisya said...

oh kt giant dh ada Dapur Penyet......dapur penyet pernh mkn yg cawangan maju junction tk menepati citarasa...kita byk2 restoran ayam penyet paling suka Waroeng Penyet lps tu kt wong solo, ayam penyet AP

- dieyana - said...

oo ..nanti kita try waroeng penyet pulok. ayam penyet AP pun pernh nmpk kat prima Gombak tu..

norhidana miswan said...

kadang banyak sgt kedai ayam penyet smpai tak tau mana yg btl2 sedap

- dieyana - said...

NORHIDANA..haaa..kan. hiihih

hainom OKje said...

Setakat ni saya rasa ayam penyet yg sedap sambal dia dekat IOI Putrajaya, bukan yg kat Tingkat bawah tp tingkat 3... mmg terbaik utk tekak saya....
Apa pun selera org kan berbeza ....
Nampaknya kalau dah sedap, selalulah makan ye tak? Hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...