Wednesday, January 17, 2018

'Update'

Kadang-kadang datang perasaan nak biar je blog ni, tak update apa2, nak blogwalking je. Kalau rasa nak update, update lah, kalau tak nak, tak nak, dan ko biar aje blog bersarang. Bila blog ni sekadar catatan, kenangan kita, dan ia bukan blog mencari pendapatan, macam ginilah jadinya. Tapi kita sayang kat blog ni. Cerita2 lama kita ada kat sini, nak rujuk, baca kisah2 lepas, tetiba rasa syok sendiri pulok. Hahahha..
 
Bila blogger tersohor komen, "update je lah apa2, untuk kenangan", rasa la semangat sikit, gitewww! ;-))
 
Itu yang tergerak hati dan tangan untuk menulis di sini.
 
Cuma nak tanya, suatu hari nanti kalau kita dah tak buka blog kita, dalam tempoh beberapa tahun  (tempoh yang lama), adakah blog kita akan hilang macam tu aje??? Maknanya, Dieyana78.blogspot akan terhapus macam tu aje?? Sob sob sob! Atau kita kena 'tutup' sendiri, barulah blog kita tertutup untuk selama-lamanya tanpa dikesan. Eh soalan macam berbelit2, kalau ada yang faham dan sudi, boleh la tolong jawab, ya ;-))
 
Kalau rasa nak follow kite, bolehlah follow kat Instagram, sebab kat IG je kite rajin update, kalau kat IG, cepat je boleh update. Gambar sekeping dua untuk kenangan! Hanya IG peneman setia! Facebook pun tak semua benda kite update, yang penting-penting aje ;-))
 
IG: Nurdiana mohd nor
 
Bai-bai! 
 
Nota: Tepuk dada tanya hati. Semoga perasaan ini terus kuat dan rajin untuk menulis! Insya-Allah ^__^

7 comments:

mama tisya said...

uiks blogger tersohor..:) kita pn update yg mana sempat juga sbb bz ngan kj....tk sekerap dlu bole update byk entry...byk sebenarnya entri dlm draf pi holiday..mmg akan update cuma amik ms sbb nk mengarang...sbb nanti bole bc blk mana dh pegi jln2..mn dh p mkn2...ank pn dh besar ni dh bc blog mamanya...atleast 1 entry sehari pn ok

- dieyana - said...

hihihi, betullah tu..mamatisya lol! :-))

insya-Allah, semoga kite mendapat kekuatan untuk menulis dan terus menulis..

mek da ©™ said...

uitsss awopp.. jgn la stop berblog... hihi... plsss :P

- dieyana - said...

hahahah demi mekss, sy teruskan juga...kihkihkhi (hahha..drama sangat)

Mummy Julia said...

Mummy rasa la kalo blogspot ok je kot kalo bertahun-tahun kita tak update melainkan kita ada beli domain yg kita tak renew every year tu.. Confirm tak muncul lagi dah la...

Mummy Julia said...

Blog je.. update entry ni lebih kurang mcm diary kita satu hari nanti... maybe bukan untuk kita ajer, anak2 kita mungkin..hero2 mummy suka baca entry waktu dia kecik.. cukup mengujakan..

OKje said...

Betullah Dieyana kadang kadang mmg seronok baca entri lama lama, tak kiralah kita syok sendiri ke hape....
Kensngan kita tu tau!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...