Thursday, June 21, 2018

Jurassic World: Fallen Kingdom (2018)

Uols ... dah tengok ke Jurassic World: Fallen Kingdom ??
 
 
 
Kami baru je tengok tadi, kebetulan anak-anak masih bercuti sekolah, bolehlah lari tengok sekejap, di Sunway Putra. Saya bagi 4 bintang! Best!
 
Bertempik2 si kembar dalam panggung, takut dengan dinasour katanya ;-)) Bukan si kembar je yang bertempik, mama pun, hhiihi. Yang suka cerita dinasour makan orang, terkejut2 macam ni, bolehlah pergi tengok bawa anak-anak sekali. Part rasa sedih, kesian kat dinasour pun kita boleh rasa sampai dalam hati tau (jiwa ai memang sensitive, walaupun tak pernah jumpa dinasour kihkihkih). Penonton tak ramai, sit kami tengah2, memang syok ahhh! Nak tahu best ke tidak, p ramai2 sambil beraya sambil tengok wayang ;-)) Pop corn, jangan lupa. Kite memang hantu popcorn panggung. Popcorn lain, tak jalan (eksen sikit hahhaha).
 
 
 
 
Jurassic World: Fallen Kingdom ni susulan jurasic 2015. Jurasic world 2015 kami tengok kat Wangsa Walk.
 
Owen tu hensem weih! Hahaha, bila google tengok biodata Si Owen, nama sebenar Christopher Michael Pratt, mak oii, dedulu dia badan gemuk weih!
 
 
Before and after
 
 
Dah habis tengok Jurassic, singgah makan, Iman nak makan mi ala2 ramen. Dia yang pilih tempat makan. Dah lama dia aim nak makan kat sini. Entah apa ke nama kedai. 'Pokipoki' apa entah ^__^ Sebelah burger bakar kat street food level 4. Ramai juga yang makan kat sini.
 
 
 
 
Anak-anak kongsi makan mi ramen tu, pedas meletop ko!
 
 
 
Mama n papa makan subway je (Steak n Cheese)
 
Nota Dieyana: Anak-anak suka, mak gembira ;-))
 

2 comments:

mama tisya said...

dh tgk ms bln puasa sbb ada voucher menang contest..tp xupdate blog lg

aprilia said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Apakah Anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ untuk info selengkapnya.
Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...