Friday, September 11, 2009

Bekerja Keras


Salam....


Tak sempat nk update blog...keja penerbitan urgent nk kena selesaikan sebelum cuti raya-penerbitan SN kena terbit cepat..huhuuh...hr ni lega sikit.

Pegi mana2 org duk citer pasal raya-lagu raya, baju raya, menu raya, langsir raya, rumah raya dan yg sewaktu dgnnya lah. Aku? Entah lah..borak gak, teruja gak...sekali sekala aku suh kawan2 opis kat tepi aku nih psg lagu raya, aku sendiri tk download pun lagu raya...aku try download-tp tk dpt...geram aje..last2 tk download pun. Dgr aje lah org lain punya koleksi lagu raya. Dlm 'keterujaan' org duk bincang topik raya ni, aku cam gelisah+panik+kelam kabut sbb susu cam sikit aje, tepaksa le aku berusaha keras..kejap2 g pam.....aku try mkn fenugreek, rs lain macam aje? Sbb fenugreek ke? Tp aku dh mesej org yg jual pil tu-dia bg nasihat kat aku, itu ini...begitu begini...apa yg dia ckp tu mmg betul...aku mmg tensen skit...terlalu duk pikir sgt nk tambah susu...tambah2 keja2 urgent SN tuh. So aku try cool...pam cam biasa....kodek2 SI utk memotivasikan diri, borak2 ngan mamazarin...tanya itu ini. W.pun dpt sikit, aku tetap ngepam gak...blk umah pun aku wat juga...usband pun bg sokongan kat aku...jgn tensen2 katanya, minum susu tu, sy tgk susu anmum awk tk buka2 dr beli hr tu..susu melilea soya g aku beli hr tu pun tk luak2...sekali je minum coz cam tk sedp..tp aku telan gak lah...huuh...


Untuk member-Fatin-selamat kembali bertugas (Cuti pantang) n join d group..."Say Yes to BF"

2 comments:

idazs said...

hehehhe....sabo2...seme org teruja nak raya...kita ni teruja pasal susu je...ahaks...

yup, susu melilea tu x lalu la..sekali minum gak...

tu gamba pam kita projek 2012 ke?ngeh..ngeh..ngeh

- dieyana - said...

-yup...mcm ni lah kalu dh giler BF...jgn giler BoyFriend sudah..(BF gak)..hhehe
-ha..gambar projek 2012..ehhehahahah..insya-Allah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...