Monday, February 8, 2010

Manja

Salam...

Agak lama kami tak keluar sabtu n ahad, akhirnya, sabtu lepas kami keluar ke Alpha Angel, Wangsa Maju. Itu pun dah petang, lepas asar, kami gerak ke sana. Motif utama, nak cari botol air untuk Iman, dan kemudian, ada le rengekan2 agar dibeli mainan..ha, Iman le tu. Wafiy, belum pandai meminta. Akhirnya, kereta Flash n Dash menjadi pilihan Iman. Untuk Wafiy, aku belikan kereta ala truck mega blocks....Sangat jarang aku belikan mainan anak-anak ni. So, tak de la rasa bersalah, sorang satu dapat. Tambahan lagi, dengan Iman yang semakin besar, dah pandai demand...nak itu ini.

Sama tapi tak serupa..:-))

Ni aksi Wafiy kat tempat mainan tu, dalam banyak-banyak mainan, yang ini dia nampak. Yang paling best, dah pandai sebut, "pipin". :-)) Sangat le manja...huhuuh...tapi bila berebut sesuatu dengan abang, fuh, garang, tak nak mengalah. Fuh, pening mama n papa nak memujuk kedua-duanya. Nasib la Iman, boleh dibawa berbincang...ehhehe (ayat2 cinta oleh mama/papa..:-))

Org tak de, curi2 aku snap Wafiy bersama2 Upinnye..ahaks.

Lepas kat tempat mainan, terus kami solat maghrib. Dan sambung lagi untuk sesi makan..heheh. Destinasi kami ke tempat makan, akhirnya, Mc Donald pilihan kami....



5 comments:

IDAZS said...

sama tapi tak serupa...Betul-betul betul..;)

Ieza said...

xpe nnti bila dia dh besar turn kita lak..ha3

Unknown said...

betul....betul...sama x serupa.....

- dieyana - said...

idazs-ehhehe...

ieza-turn kita lak eh..hehe..pandai!

suraya-cam kena tukar judl la kan..."Sama Tapi Tak Serupa"

~ Ida ~ said...

kumpul mainan la dia orang bulan ni ye...hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...