Wednesday, January 27, 2010

Mana Cerita Saya??


Cerita tentang Iman, cerita tentang Wafiy....


Lagi-lagi Iman n Wafiy, mana cerita tentang Hanapi?

Ehhehe..itulah rungutan kecil berunsur rajukan dari Mr. Hanapi tempoh hari.


Ohhh..bila awk terjah blog saya ni.

Ehheheh...tersengih2 aje Mr. Hanapi.


Eh, saya selit doh la citer awk skit2, secara tidak langsung...hehheheh. Okey2, lain kali saya bubuh citer pasal awk..tapi, sy nk citer gapo pasal awk, tak dok hok menarik la...hahahah...(sajer aku usik Mr. Hanapi).

Untuk suami tersayang, nanti I buat satu special entri untuk U ye...sabar ye sayang...hikhikhik. Kali ni I nak cerita pasal Iman n Wafiy lagi..jgn marah!!


Iman, hari ni dah genap 16 hari Iman bersekolah. Alhamdulillah, semakin hari kulihat ada perkembangan positif baik dari segi ilmu yang dipelajarinya, dan perangainya yg sebelum ini sedikit buas. Hubungan dengan adiknya, Wafiy, baik, nyanyikan lagu untuk adik, bacakan buku untuk adik. Sekarang Iman lebih banyak mengalah. Dan Wafiy, jika tidak peroleh apa yang dia nak dari Iman, pandai pula dia "puk" abgnya. Melawan wei si kecik ni. Wafiy memang tak nak mengalah.


"Bangun pagi, gosok gigi, makan roti, minum susu...." (Alamak Iman, mama lupa lirik la, nanti nyanyikan lagi untuk mama ye..hikhik)




Where is caterpilar?

Here, comes caterpilar, looking for some lunch, yummy green leaves to munch munch munch. Caterpilar sees another tasty treat. A juicy red tomato so good to eat..."


(petikan daripada soft book Wafiy-"Where is Caterpilar")-


Inilah soft book yang digemari Wafiy. Beli buku ni masa dia berumur 5 bulan. Bila aku sebut je judul buku tu, kedek2 cari buku tu. Dan yang paling best, dia akan bagi buku tu dan duduk di riba sambil membacakan buku untuknya....


Mama sayang Iman Wafiy!


Dan, cerita tentang "saya" tu...tunggu....akan muncul special entri untuk Mr Hanapi . Ahaks!








2 comments:

IDAZS said...

hikhikhik...

Pabila Mr. Hanapi bersuara!!!!

tak sabar nak tunggu special entri itu.

Iman, tolong nyanyikan lagi bangun pagi gosok gigi tuk Zarin. Susahnya anakanda auntie nak gosok gigi!

phewwwww!!!!

- dieyana - said...

-mr hanapi ni, ngan iman wafiy pun nk jeles....ahhaha..

-zarin, meh sini, abg iman nyanyikan lagu gosok gigi...muahhh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...