Friday, September 9, 2011

Gambar Raya Tegak 2011 ;-))

Tahun ni agak teruja bergambar. Tahun lepas memang langsung tak ada bergambar bersama-sama keluarga di kampung, jadi tahun ni, bergambar sakan la kami. Tapi saya publish di sini beberapa saja... nanti ada yang termuntah pula tengok gambar kami. saya memang tidak fotogenik. dan tak pandai nak menggayakan begitu begini, ha tegak aje saya kan? Baju raya tak banyak, pakai mana yang ada saja ... ehhehe. Apa? Sudah bosan melihat gambar raya? Maaflah ya, saya belum bosan. Walaupun gambar tegak. ^__^


Minggu ni belum dapat berpuasa 6, belum diizinkan-Nya, harap2 minggu depan clear. Tapi katanya, minggu depan ada 2 jamuan raya di pejabat. Hheheheh....


Kami-entahlah nak kata oren, macam coklat, oren-oren coklat lah kot.



Keluarga saya. Tengok, cucu Ba dan Ma, jate belako wei...mudah-mudahan cucu tino la buleh bulan 10 ni...insya-Allah Wei, apasal tudung kembang tu cik kak? tak sempat nak pin. ^__^




Keluarga suami saya. Alhamdulillah, ayah mentua sudah menunjukkan perkembangan kesihatan yang baik. Cuma belum dapat bertutur dengan baik, hanya ma dan anak-anaknya saja yang faham.



Suku daripada keluarga besar sebelah Ba


Raya ketiga-Hitam+Kelabu. Ehem! -__-



Raya ketiga



Itu aje lah persembahan gambar raya kami. Sekian terima kasih. >___<


**(Seronok raya tahun ni sebab dapat pergi sembahyang raya - lama tak pergi sejak beranak dua ni. Iman pergi juga dengan papanya. Wafiy tinggal dengan adik bongsu saya di rumah.)

4 comments:

Iela Fazielah said...

dieyana... cantiknyer baju raya..mmg sedondon gitew.. tudung pun lawa... sernok tgk gmbar raya awak semua... miss all that this year

~izan~ said...

tajuk tak bley blah haha..lawak la dieyana ni..tp cun2 la gmbr..tegak pun tegak la,jnji ada kenangan di pagi raya...

- dieyana - said...

iela-ehheh....t.kasih....

- dieyana - said...

izan-;-)) ha, janji ada kenangan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...