Thursday, November 29, 2012

Little Ihtifal 2012 (Genius Aulad)

Tinggalkan sebentar cerita2  bersalin ;-)

12/11/2012, berlangsungnya Little Ihtifal and Showcase Genius Aulad Wangsa Maju and Bandar Permaisuri di Dewan Sivik, Petaling Jaya. Alhamdulillah, Iman telah menamatkan pembelajarannya di Genius Aulad Wangsa Maju (dari  umurnya 4 tahun hinggalah 6 tahun).

4 tahun - kelas 4 al-Biruni
5 tahun - kelas 5 Andalus
6 tahun - kelas 6 al-Idrisi

Sayang sekali, saya tak dapat menghadiri majlis itu, berpantang di kampung, yang pergi, papa nya saja.... memang nak sangat pergi, apa boleh buat kan!

Ewah! ;-)

Iman, paling kecik! ^_^

Pentas

Apa yang mencuit hati tu, Iman? ;-)

Iman bersama-sama pengasas GA-Puan Zaliza

 Pelajar GA membuat persembahan, begitu juga Iman dan kawan-kawan sekelas..

 Tak nampak pun Iman! ;-)

 Perempuan je ni Iman, mana Iman dan boys lain? ;-)

Dari mula Genius Aulad dibuka di Wangsa Maju, saya hantar Iman di situ, dari Iman yang tak tahu apa2-'zero', sehinggalah dia memperolehi banyak ilmu, kalau harapkan kami, memang tak dapatlah tahap sebegitu baik, alhamdulillah, tq teachers! Jasamu dikenang. Hanya Allah Taala dapat membalas jasa kalian. Ada umur, rezeki, kita ketemu lagi! Insya-Allah. Bukan Iman je sayang dgn GA n teachers GA, mama pun, ;-) Puas hati dan berbaloi2 kami hantar Iman ke GA. Alhamdulillah.

Tuai padi antara masak, 
esok jangan layu-layuan,
intai kami antara nampak, 
esok jangan rindu-rinduan.
(betul ke lirik ni?;-)

Saya tanya Iman, "Iman nangis tak masa hari last sekolah tu?" "Kawan Iman, Megat Adam yang nangis, Iman tak nangis, tapi hampir-hampir nangis la...;-) Teacher Siti pun nangis, mama."

Moga Iman terus cemerlang dunia akhirat, ingat jasa teachers GA!

1 comment:

Iela Fazielah said...

alhamdulillah...seronok tgk diaorg dah tamat sekolah ...kat rmh ila dah ada GA gak... tp still berkira nak antar ke tak..fee dia leh thn mahal kan...huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...