Sunday, February 3, 2013

Benci Habuk!

Uhuk! Uhuk!  'Rumah' berhabuk! :-( Saya datang ni nak pasang aircond, harap kuranglah habuknya! ;-)) 

Sangat tidak sempat untuk update, di rumah, berkejar dgn cik kembar, di pejabat berkejar dgn kerja hakiki yang semakin banyak, phew-phew, tarik napas lepas. Banyak entri yang tertunggak, entah bila dapat lepak dgn senang hati di sini. Sangat rindu nak update entri macam dulu2..apakan daya.... Tengah tulis2 ni pun, kepala ligat2 nak buat itu ini, fikir itu ini!Dah macam robot, rasanya! ^_^

Iman n Wafiy baru saja baik dari demam, cik kembar pula yang demam skang nih! :-((

Bai! Jaga diri, hiasi peribadi! Chow! ;-)

7 comments:

LYAfrina said...

datang cni tlg buangkan habuk2

Aida Salleh said...

Ala kesiannya dia.....takpe2...akak tolong sapukan habuk ni sekali ya...:-)

Iela Fazielah said...

patutla lama menyepi....xpe.. sesekali update pun xpe...

Ummu Madihah said...

Salam Diana,

memang dah agak blog berabuk sebab tuannya sibuk dgn anak yg dah 4 tu!! Kecik je maknya! Makin kecik nanti.

- dieyana - said...

terima kasih semua, tolong buang habuk..hehheh

- dieyana - said...

ummu madihah-hehehe, itulah dia...;-)

mas ayu said...

maaf nak tanya..sebelum ni ade antar anak kat LC kan...daycare die kat mane?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...