Monday, April 19, 2010

18 April 2010

Hari Lahir Muhammad Iman Haziq ke-4
Tempat: 207-02-14
Masa: 2.30 pm
Kehadiran: Mama
Papa
Iman
Wafiy

Dah tk sabar nak potong kek, Wafiy seolah2 kehairanan.


Potong kek dengan Papa

Sempat jeling kamera tu....


Abaikan objek biru tu..:-)


Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan Iman Haziq, Allah selamatkan kamu.....

Tiup kuat sikit....


Pesan Mama n Papa,
Semoga Iman panjang umur, sihat tubuh badan, menjadi anak yang soleh, baik, taat dan beriman kepada Allah, dengar cakap mama dan papa, belajar rajin2, Kami sayang Iman! Adik Wafiy sayang Iman!
INSYA-ALLAH....

7 comments:

IDAZS said...

hepi besday Iman...

tanx cupcake n cake tu...

sangat cute sampai auntie ida sayang nak makan... :)

~ Ida ~ said...

Semalam sambil jalan2 kat luar pun Iman asyik nyanyi lagu Allah Selamatkan Kamu....hehehe
Seronok layan Iman berbual semalam...citer pasal Ultraman je.

Happy Birthday! Semoga menjadi anak yang soleh buat mama dan papa Iman. :)

- Suraya - said...

happy birthday iman....
semoga menjadi anak yang soleh...amin....

Nanie-Izailani said...

ala.sambut kat umah tp siap ada backdrop tu...caya lah k.diana..heheh..
anyway happy belated befday to iman...

- dieyana - said...

idazs-:-))

k.ida-iman: tima kasih makcik

suraya: iman: tima kasih mkcik

nanie-ahhahah, backdrop yg sgt lawak, sajer, nk wujudkan suasana besday dlm umah, bg iman rs seronok, belum mampu nk wat birthday party...heheh

ibudhani said...

oo besday abg iman!!! hepi besday abg iman..semoga mnjd anak yg soleh n bguna besa nnti ye....

iman dpt x acomen mebius?

- dieyana - said...

ibudhani- iman: tima kasih makcik ibudhani, makcik, iman dapat ultraman mac, mama kan dah janji iman.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...