Wednesday, December 15, 2010

Pergi Tak Kembali

Salam.

--Lebih kurang pukul 5.00 petang semalam (14 Disember 2010), dikejutkan dgn berita pemergian seorang sahabat, Mohd Nasir bin Said, Pegawai Perancang Bahasa DBP di cawangan Sabah. Pernah bertugas di DBPKL sebelum ini. Pemergiannya secara tiba2 sangat mengejutkan kami di DBPKL. Dan, panggilan daripada K.Suzanti telah mengesahkan berita tersebut. Tiba2 rasa sayu, teringat ketika arwah di DBPKL, sangat peramah, dan sentiasa melemparkan senyum mesra. Kerongsang pemberian arwah juga masih tersimpan rapi. (Hadiah ingatan arwah dari Sabah untuk kawan2 selepas perpindahan arwah ke Cawangan Sabah).

Arwah Mohd Nasir-3 dari kanan. (2006)

Makan2 di Restoran Kancil-meraikan perpindahan arwah ke DBP Cawangan Sabah. ("Geng Bagan Lalang")


--Al-fatihah untuk arwah, dan takziah untuk keluarganya. Menurut maklumat yang diperolehi, jenazah akan diterbangkan dari Kota Kinabalu ke Kuala Lumpur hari ini, dan seterusnya ke rumah keluarganya di Penang. Semoga arwah Mohd Nasir ditempatkan di tempat orang2 yang beriman. Amin.

2 comments:

Unknown said...

Setiap yang hidup pasti akan kembali kepadanya...kita berdoa semoga rohnya ditempatkan2 bersama2 ngan orang2 yang soleh....amin

- dieyana - said...

suraya-ya, amin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...