Friday, February 10, 2012

Rambut Awan Nano

Begitulah awan nano
Setia melindungi diri tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu

Begitulah awan nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu


Best lagu Awan Nano ni, liriknya puitis, melodinya sedap didengar dengan suara penyanyinya yang lunak. Rambut dia pun ada kelas, gerbang-gerbang macam awan juga...^__^ Bukan nak cerita fasal lagu/penyanyinya. Tapi nak tunjuk fesyen rambut 2012-Fesyen Rambut Awan Nano namanya. =^__^=

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..


.

..

.

.

.

.

.

.

.


Ha tu dia! =^__^=


Pandangan dari belakang-tak la nano sangat-ikal-kerinting.

Ini baru lepas syampu, lagi la kering/gerbang rambutnya....




Kalau tak disikat rambutnya, memang macam gini la rupanya ;-)


Kalau saya usik Wafiy, "cantik la rambut awan Nano Wafiy ni."


"Rambut Wafiy bukan awan nano la. Wafiy tak nak rambut awan nano!" Kecik2 pun, garang wei! Terus dia pergi ambik sikat, bagi lepek rambut gerbangnya tu....


Itu baru sikit 'nano' nya. Tunggu la, 2/3 bulan lagi, kalau tak gunting juga, memang 'bernano-nano' la rambut mu Wafiy...=^__^=

7 comments:

NanieZara said...

K.diana!!alahai comelnya wafiy..terus jatuh cinta dgn wafiy plak...hehehe...putih melepak kulitnya k.diana tambah2 lgi rambut kerinting seakan perang...mcm anak arab lah...

♥MAMASYAZA♥ said...

rambut awan nano pun takpe, yang penting hensem, tak gitu wafiy

- dieyana - said...

naniezara-khihkihk, mau besan? mya sanggup ke....wafiy garang tau! ^__^

- dieyana - said...

mamasyaza-lagi diusik, lagi garang wafiy ni tau...;-)

Iela Fazielah said...

kelakar la wafiy.... tp cute sgt dia

iizla said...

comelnya rambut wafiy.
camne nak dapat rambut gini??

cikgu Naman said...

boleh geng dengan yang ni..hehe

http://www.cikgunaman.com/2012/08/ww-rambut-nano.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...