Tuesday, December 22, 2015

Gaya Paling Comel 2015!

Selamat tengah hari semua!

Nak abadikan pic paling win tahun 2015!
 
Sayang sangat gambar ni! Anak-anak yang comel 'tersadai' di di sofa!
 
 
Gambar asal
 
 
Syukur alhamdulillah, anugerah daripada-Nya. Semoga anak-anak menjadi anak yang soleh, cemerlang dunia dan akhirat. Amin
 
Suami yang snap minggu lepas. Saya pun tak tau. Keesokan pagi dia tunjuk gambar ni kat saya. 
 
Kadang2 saya balik kelas zumba, pun macam ni, masing-masing terbongkang di ruang tamu, mcm2 gaya! ^__^ Termasuk papa dia sekali terbongkang, hahah! Alhamdulillah ... mama tak de depan mata, ank2 pandai bawa diri ;-))
 
 
Gambar yang dihitamputihkan-yang ni saya letak kat ig-nurdianamohdnor. Boleh la kalau nak follow ... hiihih, bajet orang tak tersohor ^__^
 
 
Setiap kali tgk muka ank-anak masa tidur, rasa sayu je hati mama!  Sob sob sob!
 
Teringat kisah 5 beranak yang hanyut di bawa air deras - kejadian di air terjun hulu Terengganu, 3/4 hari yang lepas. Meninggalkan seorang ank sembilan tahun, yatim bersendirian. Semoga anak ini menjadi anak yang soleh,  yakin kamu tidak sendirian, nak. Allah sentiasa bersama2 kamu. Allahuakbar, sebak sangat hati saya! Al-fatihah....
 
 

2 comments:

Rizziela said...

mmg comel sangat...

Aty_Fared said...

hahahaha..memang comel giler..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...