Friday, February 24, 2017

Friyayyy! ;-))

Friday + Yayyy! =Friyayyy! ^__^

Alhamdulillah, Jumaat yang dinanti-nanti. Esok boleh tidur ... hahhaha! ;-))

Uols g mana esok? Jalan2 ke... syok eh! Kita pun kena keluar rumah juga, kalau tak nanti,  kita ngadap dinding, lemau badan ... hahhaha. ;-))

Tapi itulah, bila dah penat kemas rumah, rasa nak baring je ... bangun tidur,  rumah tunggang-langgang  hahhaha! Mak tidur, anak2 berpesta2 an kat ruang tamu.

Kihkihkih, nasib le mak ;-))
 
Dan, akhirnya, ini spek baru kita ... okey ke, tak okey? ^__^


Kita buat di Focus Point, Alpha Angle, Wangsa Maju

Pening nk pilih bingkai ... sebenarnya, kita nk bingkai semua hitam, tapi suami kite ckp, ambik yg ni la, nampak bergaya sikit (konon), hahaaa. Apa2 je lah, mak dah pening!

Settle buat spek! ;-))
 

2 comments:

norhidana miswan said...

jumaat mmg dinantikan utk semua ibu2 yg keje sbb sabtu ahad lah dpt rehat lepak2 kt umah kan

bab sepah2 tu tak blh bt apa lah, redho saja lah kite ni heheheh

cun spek...

LYAfrina said...

Weekend adalah hari y paling ditunggukan... Tp syg lya x sht..sooo.mereput kt rmh je la...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...