Monday, October 12, 2009

Wafiy....

Pada masa yang sama, aku duk fikir2 fasal Iman dan Tadika, akhirnya, minggu lepas, Wafiy dah mula tatih2...laju dah...dan cuti sabtu ahad semalam...langkahnya semakin banyak dan siap undur belakang, dan dapat seimbangkan badannya dgn baik...alhamdulillah...Hemm..apa lagi, panjang la langkahnya, tak nak merangkak dah...kecuali kalau nak kejar aku ke dapur/ toilet tak sabar nak sampai cepat...akhirnya mengalah, merangkak jugak sambil nangis2....sengih2 aje dapat jalan...(belum sempat amik gambar wafiy berjalan..nanti2lah). "Up up walking walking"... apa lagi...kedek2 jalan, sengih2 cam kerang busuk...comelnya anakku!
Sekarang ni pula semakin buat perangai, tak nak pisah langsung dgn aku, ada Abang Iman n papa dia pun...tak nak. Abang iman bukan main pujuk adik....tak pakai juga...hem...semakin menjadi2 manjanya Wafiy...hem sabar aje lah....time kecik gini la nak manja2 pun....Dan, sebelum Iman demam, Wafiy yang demam dulu...panas2 badan..mungkin demam nak berjalan...alhamdulillah, hari ni demamnya pulih sepenuhnya, Iman pula yang terkena demam. Dan, pagi tadi aku dah bekalkan ubat demam Iman, dan pesan kat pengasuh kalau demamnya melarat, telefon aku....

2 comments:

idazs said...

wafiy dah dpat kaki lagi kurus la mama nanti...heheheheh

- dieyana - said...

ahahah...kurus cekeding la k.diana..:-))sementara tunggu anak2 besar...nak gemuk pun tk sempat..agaknya tk gemuk2 dah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...