Thursday, October 1, 2009

Cerita 12 Syawal



Salam...

Hari ni baru rasa lega, bersemangat sikit...letih pun dah ilang...2/3 hari semalam, memang letih+penat=tak bermaya dan sewaktu dgnnya...rumah pun dah clear...ehhehe...dapur pun dah berasap...kat FB, YM, aku letak status-"lemah-kena p window soping baru ilang lemah"..hahah..kawan2 pakat duk tanya nak window soping mana...:-))..sajer jer...tak tau nak ke mana...bagi mood baik skit...borak2 ngan mamazarin pasal handbag le...apa le...:-)) Tapi yang pasti, dalam kepala ni nak kena cari handbag baik skit...bagi idea skit...harga berpatutan..tapi cantik...nampak kukuh...ahhahah..ada ke mcm tu? Suami ckp, kalau nak yang cam tu, kena kuar lebih la skit...huuhuh...

Hari minggu nih dah ada 2 jemputan rumah tebuka...ermmm..insya-Allah, kalau tk de apa2 kami akan pegi...minggu ni je suami ada...minggu2 seterusnya...sibuk giler suamiku itu...isy... abis, bila dpt kucari handbag tuh? Ermmm...Jumaat/Sabtu=survey dulu...ehhehe...kalau ada..ngap..kalau tk de? Tangguh....ahhaha...tangguh sampai bila? Sampai tahun depan??? Aku memang bermasalah bab2 nk cr beg/kasut....Tak reti sungguh!

2 comments:

idazs said...

heheheh...kita ni nak brg yg berkualiti, tp nak harga murah...adesss...mana mau carik???

cantikla spek iman, auntie ida nak pinjam boleh???

nant kita p window shoping yea...
hahahahha...kasik badan segar!!!
;p

- dieyana - said...

idazs,
-itu la pasal...kualiti or kuantiti? ermmm
-hahah..itu spek menyakitkan mata tuh...nak wat gmbr leh la..:-))
-window soping..oh..sungguh menyegarkan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...