Wednesday, May 12, 2010

Akan Menjadi Milikku!

Dari sehari ke sehari aku duk nak benda ni, sampailah satu masa, aku buat tk tahu, ia hilang begitu saja drdp fikiranku. Bila mood nak buat, ms tu jugak hati aku menggeletek2 nak. Isy, apa jenis perangai aku ni. Dan, sekarang, pada saat ini, perangai geletek2 aku ni dtg balik. Fuh....memang nak kena nih!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ha ni lah dia benda yg tk seberapa yg duk geletek2 aku semenjak lama dulu. Sampai lani tk dapat2. Huisy... siap la kau, pasti kau akan menjadi milikku!!! Tapi bukan la macam dlm gambar2 nih, yang ni canggih sangat wei, duit pun canggih gak, nak yang biasa2 aje. Tapi, yang biasa2 pun, belum dapat2..hehehhe. Apa yang nyata, angin nak benda ni, kembali datang, membuak2 rasa. Ia datang sekali sekala, itu yang kejap jadi, kejap tk jadi nak beli. Bila perasaan nak tu datang, time tu bajet dah lari. Fuh macam2 perangai. Hahahha...macam sewel pula aku ni. Takkan le aku nak mintak dgn Mr. Hanapi, alasan-hadiah aniversari? Orang lain, dapat hadiah mahal2 aniversari, aku hanya mintak yang ni aje...takkan tk dpt kot. Kuikukui. Kedekutnya aku, tk nak kuarkan belanja sendiri...


Isy, yang ni betul ke mixer? Aku pun confuse,hahah, main ambik aje. (lawa sungguh-nampak moden!)


Yang ni pun okey sangat. Tak le penat aku guna tangan mengacau adunan. Fuh, yang menjadi mangsanya, Mr. Hanapi la, tolong sambung. Hehheeh. Nasib baik dia tolong....:-)

* Gambar drpd google.

5 comments:

ibudhani said...

fuhhhh ...rupenye acik diana pandai wat kek!! ....kalo tau leh tempah kek birthday dhani...

cepat2!! dptkan segera....

diana, awak pndai wat kuih raye gak ke?

fyi, sy xpandai wat kek,kuih n mnjahit...teroks la kan sy...

brtuah sungguh e.asben diana...

- dieyana - said...

ibudhani, sy tk le terer sgt wat kek/biskut, hikhihk..tp sy minat sgt wat kek/ biskut, dulu2 sebelum kawin, nk raya aje, mesti wat biskut raya/kek dgn mak(blaja dgn dia la)...kek/biskut tu tk de la yg pelik2, yg biasa2 aje. Tapi masak lauk pauk diana tk berapa reti, bnyk lg kena blaja..heheh..bila balik umah mentua, tk reti nk msk, sbb umah mentua suka mkn nasi lauk kampung.

IDAZS said...

wohooooo...

syoknya kalu kak diana dapat benda nie..

tiap2 minggu pasti ada kek free nanti...yeeeeeaaaa!!!

pssstttt..encik napi...belila tuk kak diana yea....adiah anniversari :)

rumah baru segalanya baru... :)

i likkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeee

- dieyana - said...

idazs=heheheh..termalu lak, kihkihkhi..jgn beli tp letak dlm gerobok, sudah..hehhehe...tapi mmng geletek gila2 nih...

- Suraya - said...

woiiiii...bestnya kalau dapat mixer mcm 2....tahniah diana....semoga anda berjaya mendapatkannya...nanti kalau buat kek ngan biskut jgn lupakan saya yer....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...