Friday, May 21, 2010

Jumaat yg Santai....

Hari Jumaat yang melegakan. SEBAB2NYA-
-kursus pengurusan kewangan yg agak memenatkan, telah berakhir,
-ujian untuk kursus tu jugak telah berakhir,
-masa rehat yang panjang, tak ke mana-mana, bersantai-santai di ofis, walaupun dugaan kwn2 mengajak keluar ke jalan tar/jusco,
-so, dgn jayanya, aku telah menolak pelawaan2 tersebut. Hahhaha.
-rasa cam kebal lak hari ni, sbb aku tidak terpengaruh dgn ajak2n tersebut. chewah, bangga tu, konon2 kebal la tu! Kekebalan ini hanya sementara.hahahha

Suka gmbr ni, rs macam alice papa in wonderland. Tapi kalau nampak aku, lagi la lawa.perasan.

Sempena kelegaan ini, nak nyanyi la skit, sila jgn muntah ye, suara katak ini tk kedengaran, hanya lirik saje terpampang di skrin anda..ehhehe
"selamat hari raya, kepada saudara serta saudari, setahun hanya sekali merayakan hari yang mulia ini."
Upssss, salah hari bulan daaa...
Pasal apa aku gedik sgt hr ni nih? Hahhaha, lagu raya lak aku nyanyi. apa2 pun, sebenarnya, hari ni, aku rs sangat lega, bahagia, dan sewaktu dgnnya . Alhamdulillah...



Bai bai, selamat bercuti ... ke mana destinasi anda minggu ini?

*(Gambar-gambar tidak ada kaitan dgn tajuk entri, gatal2 tangan nk masuk gambar ni.)

3 comments:

~ Ida ~ said...

santai2 pun ada juga entri. K.ida juga x sempat walaupun macam2 aktiviti kami dah buat...hmmm..tengah save draf dulu...itu pun baru kelmarin dapat buat..huhuhu...

IDAZS said...

hahahhaha

tu sbb dah terfikir nak beli baju raya tue...
sbb tu dh nyanyi lagu raya :P

- dieyana - said...

k.ida-heheheh, buat entri secara santai..ehhe
idazs-ahahha, pandainya, lawak2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...