Thursday, September 13, 2012

Hari lahir Wafiy

Selamat hari lahir budak comot yang comel! (puji anak sendiri? ^_^)

Semalam, 12 September 2012, hari kelahiran anak kedua saya, Muhammad Adam Wafiy bin Hanapi yang keempat. Alhamdulillah, diberi kesihatan yang baik, perangai pun semakin 'comey', sejak nak dapat baby ni. Nak perhatian. "Mama, mama, mama!" ... aduhai, mama kadang-kadang okey, kadang2 kalau penat, geram juga! Sabar ya, mama! ^_^ . Kalau mama tinggi suara sikit, "Mama, jangan marah Wafiy!" Selagi mama tak jawap, 'ya', selagi itu lah diulang-ulang, 'mama jgn marah wafiy!' ;-))

Semoga Wafiy panjang umur, sentiasa di bawah lindungan-Nya, diberi kesihatan yang baik, jadi anak yang soleh ya! Jangan nakal2!


"Mama, ambik lah gambar Wafiy makan ayam ni...." ^_^


"Mama jom kita g beraya kat hotel, hotel ada ayam goreng."
"La, kat rumah kita pun ada."
"Tak sama dengan hotel lah, mama."
Pandai2 je permintaan mu dih, Wafiy. Hehheeh.

(**Hari ni Wafiy bawa goodies ringan2 untuk kawan-kawan sekolah....)


7 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

setiap anak didunia semua nyer comel kann :)

Mrs. Norrie said...

happy birthday wafiy....:)

Ummu Madihah said...

Selamat hari lahir Wafiyy yang sememangnya comel!! Kalau cucu Mak Aji, tiap kali dimarahi uminya, selepas itu diminta supaya senyum kat dia (x marah dia lagilah tu!) - umi senyumlahhhh!

Iela Fazielah said...

dah besar dah wafiy ni.. makin hensem mcm abg dia.. hapi beated bday ye wafiy...

- Suraya - said...

Alhamdulillah dah besar Wafiy... selamat hari lahir sayang...semoga menjadi anak yang soleh dunia akhirat...amin

Alin Marlini said...

Happy belated befday wafiy..

suka tgk mata dia..comel

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hpy bday wafiy :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...