Friday, February 27, 2015

Hadiah Hari Jadi ... Surprise!

Assalamualaikum semua.
 
Rasa macam rindu sangat, eh tak de orang rindu saya? Syok sendiri lah ni ya? ;-))
 
Tak pe, saya okey je ... tetap juga mengupdate, walaupun agak sibuk dan orang tak kisah pun dengan saya ... ewah!
 
Ya, ya, memang entri tu bersambung, al kisah beli handbag coach/MK, katanya. Tak mahu cerita2 panjang, straight to the point!
 
Alhamdulillah, dapat surprise hadiah hari jadi ... terima kasih Mr. Hanapi. Oh, sangatlah teruja, dan terharu giteww....
 
Ini antara hadiah hari jadi yang paling mahal saya terima. Kasih sayang, lagi mahal, eh, tentulah! Mana boleh kasih sayang disamakan dengan handbag, jauhhhhhhhh sekali! Tapi dengan adanya hadiah hari jadi ni ... kasih sayang makin erat giteww, hahah! Malu2 ai tau....
 
Tak harap pun dia beli handbag ni untuk saya, sebab saya dah bajet kumpul duit sendiri nak beli, tup tup dia bagi, ha, ambik je lah kan! Sungguh tak sangka, suami bagi handbag di hari jadi! ;-))
 
Sengih sampai telinga tau!! Kalau boleh terbang, dah lama terbang macam belon ^__^
 
Pergi JPO 22 hb, hari jadi 24 hb, hadiah awal dua hari. Terima kasih awak! Dari outlet Coach ke parking kereta, tersengih-sengih senyum, sambil cuit-cuit bahu suami, "terima kasih awak, terima kasih," dalam kereta perjalanan dr Johor ke KL, tak habis senyumnya. hahha! ;-)) Apa?! Tidur pun dengan handbag baru? Eh mana ada, mana ada! Hahha over!!
 
Alhamdulillah, akhirnya, tercapai juga impian nak pakai handbag Coach, katanya! ;-))


 

Ada macam ganjil kan. Warna kasut tak sama dgn warna beg, erm.... kena cari kasut baru itam ke....
Kasut raya tahun lepas lagi ni, alasan nak beli baru. Okey, dah tk de free-free ... nak, beli sendiri! ^__^
 
 

1 comment:

Ibu Lala said...

Mana gambo henbegnya. Mmg syok pi jpo tu. Klw hubby sy ajak pi jpo dia on je sbb dia mmg suka barang branded je. Cik bini ambik je apa yg berkenan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...