Thursday, February 4, 2016

Burger Byte dan Burger Gerai

Dah bersenam cantikkan punggung, kempiskan perut, mari kita makan burger pula..hahha.. jangan marah ya! ^__^

Jom kita makan Burger Byte! (burger Zizan-pelakon tu! hHhiihi, yang ni cawangan Sentul, dari rumah jalan kaki pun sampai! kami mmng suka Burger Byte ni, sebab dagingnya lembut. Tapi tidaklah selalu, kopak mak tau!
 


Iman- yang kena paksa bergambar dgn burger..;-)) Kami suka fries nya!


 

Spagethinya-boleh tahan....
 
 

Ini bukan burger byte, burger kat gerai biasa je, tapi sedap!
 


Ini pun burger gerai ... sedap juga. Bagi je apa burger kat saya, semua sy belasah hahah! Lagi sedap kalau lebih mayonis ;-))


Lagi satu, saya suka burger oblong, oblong kambing! (Betul ke ejaan oblong tu? ;-)) Biasanya saya suka beli kat gerai Taman Dato Senu, Sentul, sedap, gerainya pun bersih!

Tapi ada satu burger yang dah hampir tiga tahun kami tak jamah, bukan saja burger, tp tak masuk pun! Mc Donald! Nafsu dah tertutup utk mc Donald! #jangan kecam saya tak makan mcd tau! Tak tau la, kalau ada orang belanja, makan juga kan! Tapi Alhamdulillah setakat ni tak de orang belanja lagi #jangankecamsaya  #pendapatmasingmasing  ^__^

Teringin nak try Fatburger kat ioi Mall, Putrajaya, belum kesampaian lagi...;-))
 

3 comments:

Siti Suhana said...

untung dapat duk kl...banyak tempat makan/gerai burger boleh try dan rasa...hehe.
samalah..dah tiga tahun lbh tak makan di mek D..kalau org bagi, bagi org lain plak makan..haha..

idzwa kamaruddin said...

aaaaa sedap nyer~~

Aida Salleh said...

Akak dah lama nak try burger byte ni tapi tak try2 jgk...konon2 cam nak elak proses food gitu kan...tapi mmg nak kena cheat jugak...nak try burger zizang...org kata sedappp...hehheh...Akak pun dah bertahun tak masuk McD...jangan kecam saya juga...heheheee..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...