Tuesday, May 18, 2010

Wudhu' Song

Salam.


Baru hari ni sempat up date entri ni. Bertempat di Auditorium Sultan Abdul Aziz Syah, Shah Alam, 16 Mei, 3.00-5.00 petang, telah berlangsung dengan jayanya persembahan murid-murid 4-5 tahun Genius Aulad drpd semua cawangan. Tidak ketinggalan, Muhammad Iman Haziq dan kawan2nya drpd GA Wangsa Maju, turut membuat persembahan mereka iaitu 'Wudhu Song'.

Suasana di dalam auditorium



Selepas persembahan


Duduk belakang, kamera tk canggih, beginilah hasilnya


Kostum GAWM-pakaian tidur, sangat berwarna-warni. Apabila diumumkan kemunculan mereka, apa lagi, mama yang duduk sangat jauh drpd pentas, bersungguh2 tepuk tangan bangga, sambil mengecilkan mata, "mana le anak aku nih"...ha, tu dia, tu dia....hehehhe...melompat2 Iman masuk pentas.... aku pula yg seronok. Ha, apa lagi, ambil gambar la, dgn kamera yg cenonet tuh. hahahah. Tiba2 tersegan pula, kiri kanan depan belakang, kamera canggih2 wei...ahhaha..lantak le, janji, aku dah dtg tgk persembahan ank aku secara live, gambar kecik pun, kecik lah....heheheh

Wudhu' Song



Apa-apa pun, semua persembahan drpd semua cawangan, sangat menarik, menyeronokkan, anak2 yang comel ... sememangnya, persembahan mereka sangat best!! Tahniah untuk semua cikgu2 GA dan krew yang terlibat. Juga untuk anak2 yang comel...semoga menjadi anak2 yang soleh dan solehah! IMAN DAN KAWAN-KAWAN GAWM MEMANG BEST! (puji anak kena besar skit..ahhah)


*(Sedikit terkilan, papa n wafiy tk dpt tgk persembahan Iman, papa-balik kampung-kecemasan-takziah untuk keluarga Mok Tuo. Semoga arwah ditempatkan di tempat orang2 yg beriman. Dan Wafiy, terpaksa aku tinggal dengan pengasuh-aku n Iman tumpang orang untuk ke sana)

2 comments:

~ Ida ~ said...

wah..wah..glamer la Iman...masuk rancangan MELODI tau...hehehe

- dieyana - said...

k.ida...hehehhehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...