Friday, March 2, 2012

Karnival Karangkraf 2012

Sesekali Dieyana pun mahu interframe ... kat mana lagi kalau tak di blog sendiri ... cerita-cerita, kemudian tepek gambar ... teringat dengan kata-kata blogger Hanisazla - "tulis sendiri, baca sendiri" ... ai rasa terkena hidung sendiri ;-)

Gambar ni Februari yang lepas ... saya dan kawan-kawan ofis satu bahagian-(bahagian kami ada 12 orang , tapi yang dapat pergi, 3/4 saja) ke Karnival Karangkraf 2012, lawatan sambil belajar, katanya ^__^ (salah satu aktiviti Badan Kebajikan Bahagian). Kebetulan, rakan ofis kami, AleyaAneesa. buka booth di situ, jadi kami mahu beri sokongan untuk dia!




Sebelum ke tapak karnival, kami dengar Sembang Buku 'Thriller Caras Jiwang ... Mampu?' bersama-sama penulis Ramlee Awang Mursyid, dua lagi namo gapo eh, tk ingat! Yang tengah tu penulis cerita2 seram, terkenal juga, tapi sebab saya takut cerita2 seram, maka saya tak ingat nama dia..;-)



Buku-buku yang telah dihasilkan oleh Aleya Aneesa (kredit pic-FB aleyaaneesa)
Semoga Aleya terus menulis ... dan saya terus dapat buku free awak! =^__^=



Motif bergambar kat sini? Entah, sesedap rasa saja snap gambar! ;-)


Sebenarnya ada beberapa lagi kawan saya, tapi selepas dengar sembang buku tu, kami ke tapak karnival dan berpecah ... itu aje lah gambar yang ado...:-)) Saya tak beli pun buku ... jalan-jalan saja, yang kaki novel tu, beraga-raga mereka beli novel! Dah katanya lawatan sambil belajar, jadi saya 'melawat' saja lah! ^_^

Sekian, entri Jumaat yang ringkas ... selamat berhujung minggu!

6 comments:

Cho Zila said...

samaler kta sendiri tulis sendiri baca,.. memang pun tujuan berblogni untuk kenangan ...
bestnyer pergi, nak gi jugak tapi tuler jadual februari yang amat padat langsung tak leh buat benda lain...

IDAZS said...

hihihi, setuju, tulis sendiri baca sendiri senyum sendiri. kihkihkihkihkih...

eh dah lama tak pegi pesata buku,

pstt, ckp kat aleeya, saya nak buku free jugok! :P

Iela Fazielah said...

uih..untungnyer dpt novel free... dah abis ke karnival ni?? kaki novel kalau bl novel dpt less..tp karangkraf xde....

Faidhatul Arfah said...

already follow u hee :)

Alin Marlini said...

hehehehe...best dpt posing2

lieynanilaz said...

sesekali jalan2 begini memang seronok..lagi2 boleh tengok gelagat orang ramai..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...