Monday, July 1, 2013

Ahad di Paradigm Mall Kelana Jaya

Salam Isnin semua!

Isnin?! Haiyooo ... menggeliat tak habis2 lagi?! Suka atau tidak, kena lah hadapinya ya tak? Isnin-Jumaat, pergi-balik, pergi-balik, tengok2 dah masuk Julai kita nih!

Jom layan gambar semalam. Kami di Paradigm Mall (PM). 1st time pergi. Jalan-jalan cari makan, katanya. Pukul 12 lebih sampai di PM. Pusing mutar tak tau nak makan apa.... Pukul 2 perut dah mula menggelegak ... Kenny Rogers sudah....


Dalam perjalanan ke Paradigm-tidur!

 

 
 
Kami yang kelaparan! ;-))
 
 
 
 
Sambil2 tunggu hidangan sampai....



 
 
 
 
 
 



Banana Muffin 

Mango +Special Fruit
+
Coklat kek+aiskrim yang kureng....:-((
 
Mood cik kembar sangat baik! Tapi sebab jarum jam sudah menghampiri angka 4 (solat zuhur beb!), lepas makan, singgah rumah Along (kakak)  @Kuarters Kastam Kelana Jaya. Pekena mi kuah Along pulok. ^__^

5 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

terus rase lapaaaaaaa....

Iela Fazielah said...

Ila suka gi paradigm mall ni... Mcm 2 ada skrg

dela said...

x pernah lagi ke sana.. :(

Ummu Madihah said...

Salam Dieyana,

Dah besar dah twins ya!

Uncle Lee said...

Hi Dieyana, nice pics. You got great looking kids and family.
I have not been back to KL many years. Di mana tu mall Paradigm? PJ ke?
You have a nice day and keep a song in your heart.
Lee.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...