Friday, March 17, 2017

Yeaaa, Field Trip to Planetarium!

15 Mac 2017
Field Trip to Planetarium
Little Caliphs (4 & 5 years)
 
Seronoknya cik kembar, nak ke planet! ;-)) "Mama, ni bumi, sekarang kita nak g planet!" Kecik2 dah pergi lawatan, hebat! Generasi z ;-)) Mama kecik2 dulu, tak de pun lawatan macam ni tau!
 
 
Berkumpul sebelum bertolak
 
 
Ghufran menyengih, okey je, tapi Ghazi, "mama ikut naik bas tau!" Alamak!
 
"Ghazi, mama tak boleh naik bas, kawan ramai sangat, tak de kerusi mama nak duduk dalam bas" Nasib baik alasan mama diterimanya ;-))
 
 
Babai mama!
 
First time mama lepas cik kembar. Eh bergenang air mata mama, ahhaha, ntah2 apa2 je! Feeling hantar anak sekolah asrama la tu ... poyo, hahha! ^__^ Jangan nak suka sangat, esok2 anak besar, duduk asrama, masa tu lah rasa rindu kat anak2, rindu keletah diaorang masa kecik2 kan! Okey, ai is sedih! ;-))
 
Risau juga kan, tapi kita fikir positif, insya-Allah, anak-anak semua selamat. Biar diaorang rasai pengalaman dengan kawan2, seronok. Berpeluh teacher nak handle anak2 Little Caliph. Huiii, mencabar kan!
 
 
 
Pic from teacher ;-))
 
 
Di Planetarium
 
 
 
Selepas ke Planetarium, teachers bawak anak2 makan KFC.
 
 
Bertolak pukul 9.30 pagi, pukul 1.00 tengah hari diaorang dah balik. Alhamdulillah  ... TQ TO ALL TEACHERS!
 

4 comments:

Adam said...

Bila kita tengok telatah kanak2, memang terhibur.

ZULHILMI TEMPOYAK said...

best2... rindu zaman bdk2 dl bjln gini.. arghhh.. skrg dah tua dah. haha

norhidana miswan said...

bestnya.... sekolah aiyan takde lg gi jln2 mana utk thn baru nih...

dana membayangkan kalau teacher bwk aiyan mkn kfc... camne lah dhla dia tak reti mkn coselow ngn kentang putar, ayam pun tak mkn sgt... kentang fries tu je dia mkn... haru

Mummy Julia said...

Alahai comeynya kembar.. Jgn cakap Diana .. mummy yg dah anak makin besar ni pun susah nak lepaskan dorang.. berkepit je kejenya.. hheheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...