Monday, July 13, 2009

Malas n Geram!

Aduhai...apasal malas tahap gaban nih!? Sesi pertama belum buat lagi nih...Macam dah tak ada semangat dah, buka laman susuibu pun dah tak mampu meningkatkan motivasi...kadang2 ku buat tak tahu, tapi hari ni memang tahap malas tu tinggi sangat....aduh. Lepas ni ku kena pegi jugak untuk sesi pertama! Demi Wafiy....
Di samping kemalasan ku ni jugak, aku berasa geram yang amat! Satu botol MLO cam terbakar kat bawah tu. Ku perasan terbakar time nak basuh semalam..Ya Allah, apa la BS tu wat ngan botol tuh. Tak pasal2 mulut ku membebel sepanjang kat dapur semalam. Ku syak yang dia letak botol tu dlm periuk dan memanaskan susu atas api!!!! Aduh!!! Hari nih ku nak telefon n tanya dia, apa dah dia buat kat botol tu...Sakit kepala ku...kalu dia wat cam tu, tak de la zatnya! Ya Allah tenangkanlah aku....:-((

2 comments:

idazs said...

lepas ni kene monitor btl2....sian wafiy...mama wafiy pun asyik kene bli botol baru je...hihihihih

- dieyana - said...

payah le kalu BS yg tak nak dgr cakap org nih!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...