Friday, July 3, 2009

Ringsling



Salam....
Akhirnya aku dapat juga memiliki sehelai ringsling....tak penah guna pun, ini kali pertama, dan alhamdulillah, wafiy nak duduk dalam tu..tapi tidak melebihi 2 jam...aku beli ni kat maryaa (kuantan)-online shopping. Dapat free gift lagi, seronok! Tengok kaum kerabat susuibu.com pakai, aku pun teringin gak....hehehe. Best juga guna RS, ke hulu ke hilir...sehingga ke hari ini, baru 3 kali aku guna ringsling nih, tak kira yang dalam rumah(testing...heheeh). Nak menyusu pun senang kalau pakai RS nih...sangat bagus! Tapi kena sentiasa latih la agar tidak kekok dan baby pun kena biasa ngan RS nih...Alhamdulillah, Wafiy cam seronok duduk dlm nih, lentok aje....tapi lebih 2 jam lenguh gak terasa...dia pun cam bosan, tapi kira ok lah..sangat ok!! My sister cakap, kat negara luar, mat saleh memang pakai RS nih..heheheh....
Dulu aku tengok "ibuk2" (heheheh) pakai RS nih, tapi diaorang wat ngan kain batik, pusing2, belit2 sendiri...kendong anak, cam kelakar. Tapi skang aku pulak yang teruja nak pakai RS nih. Tapi RS nih kira nampak komersial la skit...(agaknya la, hehehh)...
Jom ber-ringsling!! "Jalan2 cari makan n pusing2 KL"(kata Iman)..:-))

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...