Wednesday, March 16, 2011

Afiy aka Wafiy

12 Mac 2011, Afiy sudah berumur 2 tahun 6 bulan.



Tapi, mama cakap, Afiy masih lagi kecil.


Badan Afiy kecil, tapi Afiy sudah 'besar' lah, mama....





Mama, tengok! Afiy pandai bawa kereta!


Maaf ya, mama Afiy banyak kerja. Tengoklah gambar-gambar Afiy yang hensem ini. Hari ini Afiy duduk rumah dengan papa dan Abang Iman. Mama pergi 'work', papa tak pergi 'work', papa jaga Afiy dan Abang Iman. Bai bai....


4 comments:

✿ etiey erywan ✿ said...

wafiy good boy.. nanti ajak papa jalan-jalan. tinggalkan mama yang rajin bonar bekeje nih :p

- dieyana - said...

"aunty etie, mama cakap, kalau Afiy nak g jalan2, tak boleh tinggal mama, nanti malam2, mama tak bagi 'pek' kat Afiy...."

(Dari jauh mama ketawa besar...ahhahah)

~ Ida ~ said...

Afiy...kan best kalau mama pun x work aritu kan..

seronok tengok anak2 membesar.

bak kata Iman....Wafiy yang kacak! :D

Nanie-Izailani said...

comelnya wafiy ni k.diana,kulit cerah sikit drpd iman.wafiy ikut muka k.diana ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...