Wednesday, March 23, 2011

Iman Tulis Kat 'Belok' Mama ;-)

Assalamualaikum.

Hari ni, iman nak main tulis-tulis kat 'belok' mama. Mama cakap, mama tak ada cerita nak tulis. Mama malas lah tu!
Ini gambar Iman mandi kolam, tapi dah lama. Masa tu, rambut Iman panjang. Sekarang Iman dah potong rambut. Rambut adik pun dah potong. Mama cakap, kami hensem. Kalau Iman ajak mama mandi kolam, mama tak nak. Mama selalu macam tu. Mama cakap, bahaya mandi kolam. Iman nak mandi kat tempat air sikit. Tapi mama tak bagi jugak! Mama cakap, mandi aje dalam toilet.
Iman tak boleh tulis banyak-banyak, ini 'belok' mama, bukan 'belok' iman. Nanti mama tak nak beli beg sekolah Iman. Mama jangan lupa tau, nanti mama dapat duit, mama beli beg sekolah Iman tau! Beg sekolah Iman dah kecik.
Bai bai, Assalamualaikum.

3 comments:

IDAZS said...

ehehehe, pandainya iman bg idea kat mama tulis BELOK!

- dieyana - said...

hahahah...lucu!

Ninie said...

hi...salam kenal..folo u jgk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...