Thursday, August 2, 2012

Saya ... 6 bulan

Lama sungguh tuan tanah tak interframe ... mahu abadikan wajah dan perut dengan usia kandungan 6 bulan, katanya ^__^




Posing2 dulu sebelum ke JM Bariani W.Maju, petang Isnin lepas ... siapa lagi kalau bukan Iman sebagai potograper. ;-))



Macam biasa lah, tak reti nak posing, gambar tegak je ye! Asalkan perut 6 bulan tu nampak. Aci gitu? ;-)



Wajah ceria sebab nak berbuka puasa di luar....=^__^=


Sekian, persembahan daripada ibu mengandung 6 bulan ^_^

9 comments:

NanieZara said...

heheh comelnya perut k.diana...boy ke girl tu?

- dieyana - said...

Nampak je comel tu, tapi perut sangat2 ketat dah tu..size gitu, size 8/9 bulan time peknenkan iman n wafiy..;-)

nani, tgk bentuk perut pun dah tau boy/girl....:-)

IDAZS said...

phewiiittt. comey..beso dh perut tu

- dieyana - said...

idazs-hahhaha, itulah dia, nak juga interframe ;-))

Alin Marlini said...

6 bulan still maintain

Iela Fazielah said...

wah..besar dah perut tu...tp badan maintain slim melim ye... seronok tgk org lain preggie muka n badan maintain...

Aida Salleh said...

besar dah berut awak rupanya. jumpa selalu tak perasan. tengok gambar baru nampak..:-)

izla said...

berseri je muka ibu mengandung :)

lovely said...

comel jer..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...