Friday, December 4, 2009

Nostalgia


Awal pegnen kan Wafiy

6 bulan-pegnen kan Iman







Yang ni tak ingat, tapi rasanya 8/9 bulan



4 bulan pegnen kan Wafiy


Heheheh/hihiihihi/...pembukaan entri kali ini gelak2 kecil...ermmm...sajer nak gelak, tk de apa maksud tersirat, tapi ada kaitan ngan gambar yang aku nak papar kali ini. Ini adalah berikutan aktiviti aku petang semalam. Semalam, aku duk godek2 pc nih, menengok gambar yang ada kat pc aku nih, sambil mencuci gambar2 yang tak sepatutnya ada dalam pc aku nih, nak ringankan pc aku yang agak lembap nih. Last2 aku terjumpa gambar masa aku pegnen anak pertama...hehehe..So, aku nak abadikanlah dlm blog nih....Buat kenangan le....tapi tak banyak sgt gmbr aku time pegnen. Terkilan gak aku...patutnya, setiap bulan time pegnen tu aku kena amik gambar... (Anak ke-3 lah nanti..heheh.insya-Allah). Time pegnen ni seronok tgk muka aku, ada le chubby skit...walaupun tk banyak..:-)) So, kita layan gambar pegnen aku...Layannnn....
SELAMAT BERHARI MINGGU!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...