Monday, December 7, 2009

Sabtu

Aksi Wafiy yang tak heran ngan kanak2 lain2
Sabtu lepas, kami sekeluarga ke KLCC, tak rancang pun. Dengan sedikit bekalan yang tak seberapa, kami bertolak ke sana, hampir pukul 11 kami tiba di sana. Nasib baik cuaca tidak debitu panas, kira ok lah.... Kami ke kolam untuk kanak2, Iman apa lagi, seronok lah, ini kali kedua dia mndi kolam di situ, dan kali ni aku dpt snap pic dia mandi kolam. Wafiy pula, buat hal sendiri, tak mempedulikan kanak2 lain yg 'kecebur2' dalam kolam tu..:-))


Selesema n batuk, tapi tetap nak mandi kolam...ermmm


Macam tak de perasaan-sebab kat tgn ada keropok


Yehaaa!


Nyum nyum....


Hati2 sayang!








Bekal makanan ringan kami 4 beranak









3 comments:

~ IDA ~ said...

Iman mandi x tengok kiri kanan ye...happy sangat tu..hihihi..
terliur la tengok cucur kodok pisang tu...memang suka sangat yg buat sendiri...kalau beli tu...banyak tepung je...

- dieyana - said...

Yup itu lah Iman, tak kisah ngan orang lain..

Ermm...jeput pisang, feveret kami..:-))

idazs said...

bestnye p taman...leh mandi-manda..yang paling best tengok jeput pisang tu...nyum..nyum..meh sikit...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...