Wednesday, October 9, 2013

Famili Dah Balik Kelantan :-((

Petang semalam, Ba, Ma dan adik bongsu dah balik Kelantan :-((
 
Rasa sedih/sunyi pulop, mereka kat rumah kami, pagi2 nak g kerja, ma sedia air teh susu (air teh) dgn roti bakar mentega kacang. Simple, tapi sebab air tangan ma, tentulah sedap ;-))
 
Lps hantar mereka kat LCCT smlm, belum smpi rumah, dlm kereta, "mama iman rasa sedih la," berair mata ... terus pekup tangan. Saya turut berair mata :-(( Sebelum kawin sy tak macam ni, bila dh bergelar ibu, jiwa saya lebih sensitif, hati cepat tersentuh! *__*
 
Sepanjang mereka di rumah kami,  kami tak hantar cik kembar ke taska. Nak main dgn cik kembar, katanya. Adik bongsu saya, Cik Su rajin berdukung, seronok la cik kembar bila ada yang melayan dia! ;-)
 
 
Cik Su, Iman dan Wafiy - Gambar 2 tahun lepas, sebelum cik kembar lahir.
 
Kami g kerja; ma tolong basuh kain, jemur kain, lipat kain. Tgh hari ma msk, petang-malam, kami tukang makan ;-))
 
Bangun pagi tadi, rasa sunyi pulop, tak de air teh susu/roti bakar, nak, buat la sendiri ye! Huhuhu... tak de orang tolong saya lipat kain, yang tolong sepahkan kain ada lah! ;-)) Malam ni, kena masak sendiri... (Menu - goreng telur/ikan la jawabnya ;-))
 
Cik kembar pandai 'rindu', semalam, pagi tadi, merangkak g bilik tempat ma dan ba tidur, cari diaorang agaknya ;-(( Saya pulop yang tengok, rasa sedih!
 
Gambar Cik Kembar terbaru! Main teka-teka, 'mana abang, mana adik?' ;-))
 
Pagi ni cik kembar sedikit merengek. Rutin kembali macam biasa - kalut ribut saya dan suami antar cik kembar taska, galas beg baju taska, beg susu cik kembar, handbag, beg pam susu saya, senget-benget bahu masing2! ^_^
 
Insya-Allah umur panjang, bulan 11 datang KL lagi, dah beli tiket Air Asia pergi balik utk mereka! ;-))

Tq Ma, Ba, Adik!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...