Thursday, October 3, 2013

Sama tapi Tak Serupa? ;-))

 
Ma, kakak dan saya ... Smile! ;-))



Ba, Ma dan adik bongsu saya sampai KL Sabtu lepas, jenguk cucu-cucu katanya ... sekarang ada kat Kelana Jaya rumah kakak saya. Malam ni giliran rumah saya pula, sampai la mereka balik Kelantan petang Selasa depan. ;-))

6 comments:

Iela Fazielah said...

muka korang hampir sama n putih melepak...dan slim melim...suka tgk

IDAZS said...

hampir sama, tapi tuan rumah posing lagi mengancam. hahahahahahha.. welcome back kak.. rindu nak baca kisah si kembar

- dieyana - said...

iela-hahah, putih tu mainan gambar semata-mata, tapi kira cerah lah banding zaman kecik2 dulu..wakakakaka

- dieyana - said...

idazs- hahah, tuan rumah bajet bergaya cekak pinggang konon! wakakak, hampeh!

uhuk..insya-Allah cuba sempat2kan diri update..;-)

Ummu Madihah said...

Salam Dieyana,

Comey2 ketiga-tiganya! Macam adik-beradik je semuanya!

ceywie ku said...

ma dieyana awet muda sungguh deh, kakak pun sama. dieyana pun apa kurangnya. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...