Wednesday, December 11, 2013

Random Photo : Anak-anak

Sejak bila pandai random-random ni?
 
Sejak penuh gambar anak-anak dalam pen drive ni-entri tertunda, segala bagai. Kita kumpul aje mereka dlm satu entri. Layan.... ;-))
 
 


Cik kembar mood baik-makan Pizza Hut di Sentul Boulevard.




Jangan marah cik kembar. Ini mama punya kerja la ni. Mama puah duk sajo ;-)) (Rupa cik kembar baru lepas keluar wad)




Cuti 1 Muharam - Suami, Iman, Wafiy  layan Movie 'Thor' di Wangsa Walk. Mama dan cik kembar berlegar2 kat luar panggung. Nak cari makan, cik kembar perangai/nak tidur. Lastnya, mama n cik kembar lepak surau ;-)) Iman n Wafiy dapat jam satu sorang. Ekceli, nak beli untuk Iman yang dah lama mintak jam, harus lah beli untuk Wafiy jugak. Phew phew peluh ketiak papa



 
 Ini lah kekdah cik kembar Ghufran (adik), suka menempel kat mana2 yang sesuai. ;-))
 
 
 
** Best jugak kumpul dalam satu entri eh! ;-))
 

5 comments:

mekzaa said...

geram tengok pipi kembar. makan gapo eh. hihihii.....

- dieyana - said...

mekzaa-pipi tu memang kembung jak kecik..kihkihk...lps tubik wad selera cik kembar bsr..makey belako..hok kerah, hok lembut, nyo gonyey belako..;-))

Gieyana said...

Geramnya tgk twin..sweet..:-)

dela said...

ala... comey nya... tringin la dpt twin jgak.. hhuu

Iela Fazielah said...

suka tgk sikembar.. abg2 pun sama... geram je... bila tgk anak tido rasa bahagia kan>>> muka suci entah la..xtergmabar...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...