Wednesday, July 20, 2011

Mood Belum Mari!

Mood tulis-tulis belum mari :-(( Layan gambar abang-adik aje lah ya ... penyeri di mata, penyejuk di hati....









Bekeng! (rambut dah macam Abu Bakar Elah...heheh)



Muka nak nangis-gaduh dgn abang!



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.


.


.


Mek bunga cari gapo, tak tahu! ;-))


Moga-moga mek bunga tu kembali bersemangat untuk tulis-tulis di sini. :-)) Insya-Allah.

10 comments:

IDAZS said...

eheheh, lucu rambut abu bakar elah wafiy, baru gunting ke?

mek bunga cari henfon kot! :P

Ila said...

takpelah,hari entry tanpa kata-kata kan..hehee

- dieyana - said...

idazs-ahahah, lama dh gunting, ntah mcm mana rambut berkumpul kat ats tu..heheh

- dieyana - said...

ila-ini bukan rabu aje wordless, setiap hari wordless, heheh...

~izan~ said...

comel la budak dua org tu..hero2 ensem..yg maknya dah jumpa ke benda dicari hehehe

~ Ida ~ said...

tetap comey walau fesyen rambut macam mana pun hehehehe
macam mem besar duk belakang....hehehehe
mek cari GPS nak p jalan2 ke tu.....:D

NanieZara said...

k.diana...kelakar lah rambut wafiy...hihihih...

- dieyana - said...

izan-hero malaya paling ensem di hati dieyana..;-))
-ahhaha, entah apa dicari tk tau la...

- dieyana - said...

naniezara-ha tu lah dia, kalau tak sikat, jadi gitu la, mengembang di atas..ehhe

- dieyana - said...

k.ida-ehhehe, skang dah jadi mem besar, berebut2 2 beradik tu nak duduk depan...aduhai...

-mek berehi jalan...;-))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...