Wednesday, July 13, 2011

Ultraman Ada Tuan Baru!

Dulu Iman yang fanatik ultraman, sekarang Wafiy pulok yang ambil alih! ;-)) Tidur dengan ultraman, mandi pun bawa ultraman ... bangun 2 dari tidur, "ane amen afiy?" Ultraman yang ada kat rumah tu dah jadi kepunyaan Wafiy, kata Wafiy, "abang amik atu aje (satu), afiy amik banyak!" ;-))


11 comments:

~ Ida ~ said...

hehehe....ultraman bertukar tuan..
nasib baik Iman beralah dgn wafiy.
Wafiy pun dah pandai main ultraman ye :D

Iela Fazielah said...

wah... baik abg wafiy.....

NanieZara said...

hahhahah..comel jer wafiy cakap.

Ila said...

hobi turun menurun tyu..heheeh

- dieyana - said...

k.ida-iman tu ada gak tak nk beralah dgn adik. wafiy dah terikut perangai abang..heheh

- dieyana - said...

naniezara-comey sokmo! ;-))

IDAZS said...

bagus iman, nak share barang

tak rugi beli ultaraman mahal2 boleh diwarisi :)

e.l.i.z.@ said...

haa sudoh...kekgi nge dio² jadi ultraman lamo keh hihihi

- dieyana - said...

idazs=iman dh boring agknya ultraman...itu yg bagi adik tu, heheh

- dieyana - said...

eliza@-ahhahah, ado jugok taim jadi 'ultraman' ;-))

~izan~ said...

dah bertukar tuan yer..tp takpe tetap dlm rumah yg sama hehe..

ari tu g nilai 3 ada kedai mainan tu,ultramannya sama besar dgn org dewasa.tu kalau iman n wafiy jumpa mesti suka tu hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...