Monday, November 21, 2011

Berkobar-kobar ke Tasik Titiwangsa

Tanpa menghiraukan cuaca yang sedikit mendung, dengan semangat berkobar2, kami ke Titiwangsa semalam-7.30 pagi dah gerak dari rumah....


Dengan berbekalkan roti sebagai alas perut pagi ... kami terus menuju ke sana. Kata suami, "mace nok ujan ni." "ha'aa lah...." tapi dalam hati, masih berharap, "mendung tak beerti hujan, yakinlah ini suatu cubaan" -^_^


Terus parking. "Ha, start doh ... rama doh ore tu, tok ujan nih, kalu ujan kito teduh la."



Sebenarnya, tujuan utama ke titiwangsa pepagi tu, sebab saya nak join senamrobik! ^__^ Jangan gelakkan saya, sekali seminggu bersenam, okey la tu kan ... di pejabat langsung tak kuarkan peluh, ber air-cond saja. Minggu lepas kami dah pergi, tapi tak de pula senamrobiknya, Jadi, minggu ni adalah berkobar2 nak bersenamrobik. Kalau buat betul2, memang bagus, keluar peluh! Malam-rasa sakit2 badan, hahahah, memang betul2 bersenam! =^__^=


Suami pula melayan anak-anak di taman ...


Balik dari titiwangsa, terasa nak pekena roti canai di Restoran Haslam (Hadapan Hospital Tawakal-saya suka roti canai di sini). Kata suami, "molek2 bersenam, nok tamboh lemak/kolestrol pulok." Tak jadi makan, terus balik ... berehat kejap (rasa melepek jugok lepas bersenam ni), kemas2 apa yang patut, kemudian menyediakan makan tengah hari.... ;-))


Minggu depan kita bersenam robik lagi, ya! Jom la sesiapa yang dekat dgn tasik titiwangsa ... setiap hari Ahad, bermula dari pukul 7.30/8.00 pagi hingga pukul 9++ pagi


(*Penat, tapi seronok ... mu dieyana memang suka macam gitu kan?^__^)

4 comments:

So Shy Lady said...

oh molek benar tuh.... lg syok kan exercise rmai2 ;)

Hanis Azla said...

best kan join senamrobik.. akak pun dah lama tak ikut senamrobik kat taman depan rumah sbb selalu ada aje hal di pagi sabtu..

Iela Fazielah said...

lamanyer x turun ke tasik titwangsa ni.....

Bui Junaidi said...

mesti seronok..1,2,3..ewah2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...