Wednesday, November 16, 2011

Tidur

Wafiy tidur

Eh betul ke tidur ni? Apasal tidur mata terbuka?

Ya, Wafiy memang tengah tidur tu. Memang macam tu lah mata dia kalau tidur. Mata terbuka separuh....

Kata papa nya, mama nya pun tidur mata terbuka separuh gitu, mulut pun buka skit gitu. Eh ye ke?? Heheh, mana la saya tau mata saya macam mana, sebab tengah tidur kan.... ^__^

4 comments:

Ila said...

sweet jer wafiy tidur..mcm mak ek...hehehe..tgh bayangkan dieyana tidur...hehehe

Iza Teratak Usang said...

Assalam..
Tengah lena ke tu???
salam ziarah dari Teratak Usang
http://azilas.blogspot.com

NanieZara said...

org kata klu bdk tidur mata terbuka dia "panjang akal" ataupon dia "nakal" kot..tak ingat plak yg mana 1...

Cho Zila said...

nanti suruh sapa2 amek gambar maknyer lak... utk bukti... tapi anak sedara akakpun der yang tidur gitu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...