Wednesday, August 24, 2011

Wafiy Lu' Lu ;-))

"Ama, pat (cepat) ama, ana lu!" Terus ke kerusi, badan kejung, berlunjur kaki, mata kelip-kelip, tangan digenggam lembut. Wah mu Wafiy, minat betul dengan Ana lu'lu. Dan, saya pun buat-buat minat jugak. ^___^ Ha, cepat Fiy, kita tengok Ana lulu, best nih! Saya pun turut meniru aksinya, badan tegap, tangan digenggam jugak, ^___^ Macam-macam la mu ni wei, Wafiy! Tak semena-mena, saya pun turut menonton Ana Lulu, dan entah bila saya terlena. Terlena bukan sebab bosan menonton Ana Lulu, tapi sebab memang saya mengantuk. T__T Sesekali seronok juga melayan Ana Lulu yang comel ... lepas tu ada hero tu, apa ke namanya? Kamal ishak? Ha ya lah kot.... Bangun-bangun aje, saya tengok, Wafiy pun turut terlentok ... hahaha, entah bila mu tidur Wafiy, mama pun tak tahu. Sebelum tu, setiap Isnin pula, cerita Supermak. Hahha, lakonan Nasha Aziz tu. Apa? Tak tau eh? ^__^ Saya layan juga tengok rancangan2 kegemaran anak-anak.

Ana Lu'lu-setiap Selasa, 9.00 malam di TV3


.


.


.


.


.


.


Wafiy Lu'Lu model ubat gigi cap Superhero?? ;-))

10 comments:

IDAZS said...

ahahahahahahah, suka tgk pelakon yang comel kot wafiy nie.

serius tak pernah tgk cite2 ni. asyik layan katun je. sob-sob..

bila ubat gigi cap superhero berada di pasaran? cam menarik je, kihkihkih

- dieyana - said...

idazs-hahah, kecik2 dah nampak perangai lelaki yang sukakan yang cantik2 aje!

ada hari, diaorang tgk katun, tapi kalau isnin dan selasa, supermak n ana lulu la...heheh

ubat gigi tu dah ekspot kat obersi dah pun...;-) Apa? tak tau eh, isy isy, isy, google nanti ya! ^__^

~izan~ said...

uishh lps ni pening mama nk pilih bakal menantu ni.wafiy bawak hok comey2 n cantik2 semua hehe.

bkn kamal adli ke nama hero tu? ke ishak tu bapak dia? haha..izan pun 1st time tgk mlm td kat umah mak sbb adik tgk.kalau tak mmg tgk kartun je kat rumah sndiri

- dieyana - said...

izan-heheh, jgn muka aje comey, biarlah hati pun comey, kan, kan?

eh kamal adli eh? hihkhihhik...silap la pulok..^__^

Iela Fazielah said...

bagus wafiy...anak ila giler nak tgk boboi boy...dulu upin ipin....sekrg..boboiboy

mama tims said...

wah wafiy pon suker tgk ana lulu ke..igt auntie2 je suker..

- dieyana - said...

iela-ha, ye lah, sekrng ni budak2 suka boiboiboi pula..hehe. dua beradik tu, tgk juga upin ipin, boiboiboi...

- dieyana - said...

mamtims-kalau ada yang memikat hati dia, citer makcik2 pun dia tgk..heheheh

- dieyana - said...
This comment has been removed by the author.
~ Ida ~ said...

cara wafiy beri tumpuan untuk menonton tu lawak la....hehehe..agaknya kalau x buat macam tu rasa x serius nak tengok kot...hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...