Thursday, June 30, 2011

Kali Ini, Tidak Cerewet!

Alhamdulillah, rasanya persiapan raya anak-anak sudah selesai 80%. Dan, shopping kali ni, sangat 'manis', tidak berserabut, tenang aje, jiwa dan raga. Smooth aje shopping kami Ahad lepas di KLCC-sebab saya dan Hanapi tidak cerewet dalam memilih baju anak2, terus jumpa yang berkenan-anak-anak terus cuba pakai-dan bayar. Hanya masuk 2 shoplot kanak-kanak, selesai! Senang bukan?!


GAP kids- kebanyakan pakaian, diskaun 50 % dan pembelian 5 items/ ke atas, diskaun lagi 20%. Sangat seronok - perbelanjaan yang berhemah. Tapi untuk pakaian new arrival, diskaunnya tidaklah banyak, mungkin 10/20 % sahaja. Standardlah kan-barang baru. Diskaun 50% itu mungkin stok lama. Tanpa banyak cerewet, saya rembat sahaja. Bajunya very simple, but smart - yang penting, anak-anak kelihatan smart! Smile!


Dalam 'Fitting Room'

Dan, saya beli ni:


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


Nak try pakai Simplysiti la pulok! Mana tahu kan, pakai ni, muka iras2 siti nurhaliza, paling tidak pun, mcm Rozita Che Wan. Jangan marah ... smile! Alhamdulillah, seminggu pakai, sesuai dgn kulit saya (kulit sawo matang gelap macam saya better guna yang natural). Lepas pakai mesti nak nyanyi lagu Siti. Hahahah, agak2 la kalau ya pun pakai bedak Simply Siti. Harga pun berpatutan, bagi saya, tidaklah mahal, tidak juga murah, sedang2 aje. 2 Way Cake (natural)-rm 50.91 sen, dan lipstik (jerat percintaan) rm 32.31 sen. Boleh dapatkan Simply Siti di Watson!

6 comments:

IDAZS said...

syok nya dh shoping raya. :)

~ Ida ~ said...

tahniah la dah shopping. Persiapan awal memang tidak memeningkan kepala, kalau x mesti ada yg x kena..:D

Iela Fazielah said...

wah..dah soping bj raya dah...

- dieyana - said...

idazs-hhehehe, hampir beres utk anak2, mak pak aje yg belum...heheh

- dieyana - said...

k.ida-ini pun dh kira lewt, kak....;-)

- dieyana - said...

iela-ehhehe, hampir beres....:-))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...